EFMI AD 2.1 LENTOPAIKAN TUNNUS JA NIMI
|
|
|
EFMI AD 2.2 LENTOPAIKAN SIJAINTI JA HALLINTO
|
|
1
|
Mittapisteen (ARP) sijainti
|
614111N 0271200E
LCA 120° GEO / 540 M FM DTHR 11
|
|
ARP coordinates and site at AD
|
2
|
Etäisyys ja suunta kaupungista
|
2.5 NM (4.5 KM) W
|
|
Direction and distance from city
|
3
|
ELEV / REF T / MEAN LOW T
|
330 FT / 23° C / NIL
|
4
|
Geoidin korkeus ellipsoidista (GUND AD ELEV PSN)
|
60 FT
|
|
Geoid undulation at AD ELEV PSN
|
5
|
MAG VAR / Vuosittainen muutos
|
10.6° E (JAN 2020) / +0.2°
|
|
MAG VAR / Annual change
|
6
|
AD OPR
Postisoite / Address
TEL
FAX
AFS
e-mail
Internet
|
MIKKELIN KAUPUNKI / THE CITY OF MIKKELI
Mikkelin lentoasema Lentokentänkatu 4-6 FI-50150 MIKKELI
TEL: CHF +358 40 129 4754
FAX: +358 15 151 674
AFS: EFMI
e-mail: airport@mikkeli.fi
|
7
|
Sallitut liikennetyypit (IFR/VFR)
|
IFR/VFR
|
|
Types of traffic permitted (IFR/VFR)
|
8
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.3 TOIMINTA-AJAT
|
|
1
|
Lentopaikan pitäjä
|
HO
|
|
Aerodrome operator
|
2
|
CUST, IMG
|
CUST PPR 24 HR, IMG PN 24 HR
CUST +358 295 527 041
IMG +358 295 422 010
|
|
Customs and immigration
|
3
|
Terveystarkastus
|
NIL
|
|
Health and sanitation
|
4
|
AIS
|
H24
www.ais.fi
|
|
AIS Briefing Office
|
5
|
ARO
|
H24 FPC TEL +358 20 428 4800
|
|
ATS Reporting Office (ARO)
|
6
|
MET
|
H24
|
|
MET Briefing Office
|
7
|
ATS
|
AFIS: NOTAM
|
|
ATS
|
8
|
Polttoaineiden jakelu
Tankkauspyynnöt
|
HO JET A-1, 100 LL: H24 korttiautomaatti. Maksukortit: MasterCard, Visa
JET A-1, 100 LL: H24 card automat. Accepted cards: MasterCard, Visa
FUELLING +358 40 129 5104
FUELLING +358 40 129 5103
FUELLING +358 50 558 6068
|
|
Fuelling
Refuelling requests
|
9
|
Tavaran käsittely
|
HO
|
|
Handling
|
10
|
Turvatarkastus
|
HO
|
|
Security
|
11
|
Jäänpoisto
|
HO
|
|
De-icing
|
12
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.4 ASEMAPALVELUT JA VÄLINEET
|
|
1
|
Kuormausvälineet
|
Kevyttä kuormausta varten
Light cargo only
|
|
Cargo-handling facilities
|
2
|
Polttoainelaadut / Öljylaadut
|
Fuel: JET A-1 , AVGAS 100LL
Oil: NIL
|
|
Fuel types / Oil types
|
3
|
Polttoainetäydennyslaitteet / kapasiteetti
|
JET A-1: yksi kuorma-auto MAX 6000 L, 300 L/MIN ja yksi kiinteä säiliö MAX 4500 L, 200 L/MIN. 100 LL: yksi kiinteä säiliö MAX 8000 L
JET A-1: one truck MAX 6000 L, 300 L/MIN and one fixed fuel bin MAX 4500 L, 200 L/MIN. 100 LL: one fixed fuel bin MAX 8000 L
|
|
Fuelling facilities / capacity
|
4
|
Jäänpoistolaitteet
|
AVBL
|
|
De-icing facilities
|
5
|
Suojatilaa vieraileville koneille
|
NIL
|
|
Hangar space for visiting aircraft
|
6
|
Vierailevien koneiden korjausmahdollisuus
|
NIL
|
|
Repair facilities for visiting aircraft
|
7
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.5 MATKUSTAJAPALVELUT
|
|
1
|
Hotellit
|
Kaupungissa
In the city
|
|
Hotels
|
2
|
Ravintolat
|
NIL
|
|
Restaurants
|
3
|
Henkilökuljetus
|
Taksit
Taxis
|
|
Transportation
|
4
|
Ensiapuvälineet
|
On
Yes
|
|
Medical facilities
|
5
|
Pankki ja posti
|
Pankki / Bank: NIL
Posti / Post: NIL
|
|
Bank and Post Office
|
6
|
Turistipalvelut
|
NIL
|
|
Tourist Office
|
7
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.6 PALO- JA PELASTUSPALVELUT
|
|
1
|
Pelastustoimintaluokka
|
CAT 5
Liikennöitsijän tulee varmistaa lentoaseman pelastusvalmius etukäteen lentoasemalta.
Operators shall ascertain the required rescue and fire fighting category in advance during the operational hours of the aerodrome.
|
|
AD category for fire fighting
|
2
|
Pelastusvälineet
|
NIL
|
|
Rescue equipment
|
3
|
Vaurioituneen ilma-aluksen
siirtomahdollisuus
|
Ei. Operaattori vastaa vaurioituneen ilma-aluksen siirrosta ja siitä aiheutuneista kustannuksista. Lentoasema avustaa siirtokaluston järjestämisessä.
No. The airline operator is responsible for the removal of disabled ACFT and also bears the expenses. For the removal EQPT, contact AD Administration for assistance.
REMOVAL +358 40 129 4754
REMOVAL airport@mikkeli.fi
|
|
Capability for removal of disabled aircraft
|
4
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.7 KÄYTTÖKELPOISUUS ERI VUODENAIKOINA - LUMENPOISTO
|
|
Tämä lentoasemakohtainen osa täydentää AIP:n osassa AD 1.2 Kiitotien kunnon arviointi ja raportointi sekä lumenpoistomenetelmät -kohdassa olevia tietoja.
|
1
|
Käytettävissä olevat välineet
|
Talvikunnossapitokalusto on käytettävissä koko talvikauden ajan. Talvikunnossapidon keskeistä kalustoa ovat auraharjapuhaltimet, lumilingot ja liukkaudentorjuntamateriaalien levittimet.
Winter maintenance equipment is available the entire winter season. Primary equipment for winter maintenance: Plow Sweeper Blowers, Snow Blowers and Spreaders.
|
|
Types of clearing equipment
|
2
|
Kunnossapitotöiden järjestys
|
Ks. osa AD 1.2, kohta 2.1
See section AD 1.2, para 2.1
|
|
Clearance priorities
|
3
|
Liukkaudentorjuntaan käytettävät materiaalit
|
Käytettävissä olevat liukkaudentorjuntamateriaalit: hiekka ja liukkaudentorjunta-aineet
Ks. AIC
AVBL material for surface treatment: sand / grit and runway de-icers
See AIC
|
|
Use of material for movement area surface treatment
|
4
|
Erityismenetelmin kunnostettu kiitotie
|
Ei sovelleta
Not applicable
|
|
Specially prepared winter runways
|
5
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.8 ASEMATASOT, RULLAUSTIET JA TARKISTUSPISTEET
|
|
1
|
Asematasojen pinta ja kantavuus
|
APN
|
ASPH
|
PCN 20/F/A/Y/T
|
NIL
|
|
|
Apron surface and strength
|
2
|
Rullausteiden leveys, pinta ja kantavuus
|
A
|
23 M
|
ASPH
|
20/F/A/Y/T
|
NIL
|
|
|
Taxiway width, surface and strength
|
3
|
ACL tarkistuspaikka ja sen korkeus
|
LCA: APN
ELEV: 319 FT, 614114N 0271222E
|
|
Altimeter checkpoint location and elevation
|
4
|
VOR tarkistuspisteet
|
NIL
|
|
VOR checkpoints
|
5
|
INS tarkistuspisteet
|
NIL
|
|
INS checkpoints
|
6
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.9 KENTTÄALUEEN OPASTEET JA MERKINNÄT
|
|
1
|
Ilma-alusten seisontapaikkakyltit,
rullausopasteet
|
Rullausopastekyltit
Taxiing guidance signs
|
|
Use of aircraft stand ID signs, TWY guide lines
|
2
|
RWY / TWY merkinnät ja valaistus
|
RWY: ID, THR, TDZ, RCL, reunaviivat, kiinteät etäisyysmerkinnät
TWY: CL, kiitotieodotuspaikat
RWY: ID, THR, TDZ, RCL,side stripes, fixed distance markings
TWY: CL, runway-holding positions
RWY / TWY LGT: REF EFMI AD 2.14, EFMI AD 2.15
|
|
RWY / TWY markings and LGT
|
3
|
Pysäytysvalorivit
|
NIL
|
|
Stop bars
|
4
|
Muut kiitotien suojaustoimenpiteet
|
NIL
|
|
Other runway protection measures
|
5
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.10 LENTOPAIKAN ESTEET
|
|
ICAO Annex 15:n edellyttämää sähköistä Area 2 -estetietoa ei ole saatavissa.
|
Sähköinen luettelo, joka sisältää Fintraffic ANS:n tiedossa olevat, lentopaikan mittapisteestä (ARP) 45 KM säteellä sijaitsevat rakennetut lentoesteet, joiden korkeus on yli 120 M kiitotien alimman kohdan korkeudesta, on saatavilla csv-tiedostona.
|
Csv-tiedostot ovat saatavilla osoitteesta:
|
|
Tiedostot eivät noudata kaikkia ICAO Annex 15:n sähköiselle estetiedolle asettamia vaatimuksia. Käyttäjien tulee huolellisesti arvioida tuotteen soveltuvuus käyttötarkoitukseen.
|
|
Estetietojen saatavuus on kuvattu AIP:n osassa GEN 3.1 kohdassa 6.
|
EFMI AD 2.11 LENTOSÄÄPALVELU
|
|
1
|
Vastuussa oleva lentosääkeskus
|
LEN Etelä / LEN South
|
|
Associated MET Office
|
2
|
Palveluajat
Toissijainen lentosääkeskus
|
H24
NIL
|
|
Hours of service
MET Office outside hours
|
3
|
TAF-ennusteet laativa lentosääkeskus
Voimassaoloaika
Julkaisutiheys
|
LEN Etelä / LEN South
MAX 9 HR - perustuen ATS-elimen pyyntöön / based on ATS unit's request
3 HR
|
|
Office responsible for TAF preparation
Period of validity
Interval of issuance
|
4
|
TREND-ennusteen saatavuus
Julkaisutiheys
|
NIL
|
|
Availability of TREND forecast
Interval of issuance
|
5
|
Säätuotteiden jakelu ja sääneuvonta
|
www.ilmailusaa.fi (self-briefing)
TEL +358 600 9 3808 Meteorologi / Forecaster
- maksullinen palvelu / charged service
|
|
Briefing and consultation provided
|
6
|
Sääasiakirjat
Käytettävät kielet
|
Asetuksen (EU) 2017/373 edellyttämät sääkartat ja -sanomat
Charts and forms according to (EU) 2017/373 requirements
EN
|
|
Flight documentation
Language(s) used
|
7
|
Jakelussa ja sääneuvonnassa käytettävät muut kartat ja tiedot
|
Fennoskandian alueelta saatavilla myös muuta havainto- ja ennustetietoa
Other observations and forecasts available for Fennoscandian area
www.ilmailusaa.fi
|
|
Charts and other information available for briefing and consultation
|
8
|
Täydentävä laitteisto lisätiedon tuottamiseksi
|
NIL
|
|
Supplementary equipment available for providing information
|
9
|
Palveltavat ATS-yksiköt
|
MIKKELI ATS
|
|
ATS units provided with information
|
10
|
Lisätiedot (rajoitukset yms.)
|
NIL
|
|
Additional information (limitations of service etc.)
|
|
EFMI AD 2.12 KIITOTIEN OMINAISTIEDOT
|
|
RWY ID
|
TRUE BRG
|
DMN RWY M
|
PCN and SFC of RWY and SWY
|
THR COORD
RWY end COORD
THR GUND
|
THR ELEV
TDZ ELEV
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
11
|
112.59
|
1702 x 45
|
PCN 20/F/A/Y/T
ASPH
SWY: NIL
|
DTHR 614119.78N 0271128.28E
614101.74N 0271259.51E
GUND: 58.8 FT
|
THR: 324.2 FT
TDZ: 321.2 FT
|
29
|
292.61
|
1702 x 45
|
PCN 20/F/A/Y/T
ASPH
SWY: NIL
|
DTHR 614102.98N 0271253.26E
614122.86N 0271112.66E
GUND: 58.7 FT
|
THR: 316.4 FT
TDZ: 318.6 FT
|
|
RWY ID
|
RWY / SWY Slope
|
SWY DMN M
|
CWY DMN M
|
STRIP DMN M
|
RESA DMN M
|
RAG
|
OFZ
|
1
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
11
|
REF AOC
|
NIL
|
NIL
|
1822 x 210
|
90 x 90
|
NIL
|
NIL
|
29
|
REF AOC
|
NIL
|
NIL
|
1822 x 210
|
90 x 90
|
NIL
|
NIL
|
|
RWY ID
|
RMK
|
1
|
14
|
11
|
NIL
|
29
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.13 LASKENNALLISET PITUUDET
|
|
RWY ID
|
TORA
M
|
TODA
M
|
ASDA
M
|
LDA
M
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
11
|
1702
|
1702
|
1702
|
1453
|
NIL
|
29
|
1702
|
1702
|
1702
|
1602
|
NIL
|
|
LYHENNETYT LASKENNALLISET PITUUDET
|
|
RWY ID
RWY INT
|
TORA
M
|
TODA
M
|
ASDA
M
|
LDA
M
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
29
(A)
|
1061
|
1061
|
1061
|
NIL
|
NIL
|
|
Huom. 1: Lyhennettyjen laskennallisten pituuksien määrittelyperusteina käytetyt lähtöpaikat kiitoteillä on esitetty AOC-kartalla lihavoidulla pistesymbolilla (REDUCED DECLARED DISTANCES CALCULATION POINT).
Huom. 2: Lähtöpaikkoja ei ole merkitty maalausmerkinnöillä tai kylteillä.
|
EFMI AD 2.14 LÄHESTYMIS- JA KIITOTIEVALOT
|
|
RWY ID
|
APCH LGT
type
LEN
INTST
|
THR LGT
colour
WBAR
|
VASIS
(MEHT)
PAPI
|
TDZ LGT
LEN
|
RCL LGT LEN
spacing
colour
INTST
|
REDL
LEN
spacing
colour
INTST
|
RENL
colour
WBAR
|
SWY LGT
LEN
colour
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
CAT I
909 M
W
LIH
R LIL
|
G
LIH
WBAR
|
PAPI
Left side/3.5°
(41 FT)
|
NIL
|
NIL
|
W
LIH
YCZ 600 M
|
R
LIH
|
NIL
|
NIL
|
29
|
NIL
|
G
LIH
WBAR
|
PAPI
Left side/3.5°
(49 FT)
|
NIL
|
NIL
|
W
LIH
YCZ 600 M
|
R
LIH
|
NIL
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.15 MUU VALAISTUS, VARAVOIMA-ASEMA
|
|
1
|
ABN / IBN sijainti, ominaistiedot ja
toiminta-ajat
|
|
|
ABN / IBN location, characteristics and hours of operation
|
2
|
LDI sijainti ja valaistus
WDI sijainti ja valaistus
|
LDI: NIL
WDI: COORD: 614114N 0271232E, LGTD
|
|
LDI location and LGT
WDI location and LGT
|
3
|
TWY reuna- ja keskilinjavalot
|
|
|
TWY edge and centre line lighting
|
4
|
Varavoima-asema
Vaihtoaika
|
AVBL
12 SEC
|
|
Secondary power supply / switch-over time
|
5
|
RMK
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.16 HELIKOPTERIEN LASKUALUE
|
|
FATO ID
|
FATO THR COORD
|
FATO ELEV FT
|
FATO DMN M
SFC
MTOM
Markings
|
True BRG of FATO
|
Declared distance AVBL
|
APP and FATO LGT
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
|
TLOF ID
|
TLOF COORD
|
TLOF ELEV FT
|
TLOF DMN M
SFC
MTOM
Markings
|
True BRG of TLOF
|
Declared distance AVBL
|
APP and TLOF LGT
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.17 ATS-ILMATILA
|
|
Designation and lateral limits
|
Vertical limits
|
Airspace classification
|
ATS unit call sign Language(s)
|
Transition altitude
|
Hours of
applicability
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
EFMI FIZ LOWER
Area bounded by lines joining points
615205N 0265750E - 614341N 0274018E - 612955N 0272803E - 613815N 0264555E to point of origin.
|
|
G
|
MIKKELIN TIEDOTUS
MIKKELI INFORMATION
FI, EN
|
5000 FT MSL
|
NOTAM
|
RMZ H24
|
|
Menettelyohjeet koskien toimintaa AFIS-lentopaikalla on annettu osan GEN 3.3, kohdassa 3.1.
|
EFMI AD 2.18 ATS-VIESTILAITTEET
|
|
SER
|
Call Sign
|
FREQ
|
HR UTC
|
SATVOICE
|
Logon address
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
AFIS
|
MIKKELIN TIEDOTUS
MIKKELI INFORMATION
|
123.000 MHZ
|
NOTAM
|
NIL
|
NIL
|
VDF PSN: 614119.80N 0271211.31E (LCA 031° GEO / 319 M FM ARP)
|
119.700 MHZ
|
121.500 MHZ
|
ATIS
|
-
|
118.250 MHZ
|
H24
|
NIL
|
NIL
|
EN
|
|
Huom. ATS-elimen toiminta-aikojen ulkopuolella ATIS-lähetettä ei valvota, joten se voi olla virheellinen.
|
EFMI AD 2.19 RADIOSUUNNISTUS- JA LASKEUTUMISLAITTEET
|
|
Type of aid
MAG VAR
CAT of ILS / MLS
DECL
|
ID
|
FREQ
CH
|
HR UTC
|
PSN
|
DME
ELEV
FT
|
Service
volume
radius
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
L
|
M
|
336.000 KHZ
|
H24
|
614145.76N
0270918.23E
|
NIL
|
10 NM
|
NIL
|
L
|
MI
|
346.000 KHZ
|
H24
|
614247.05N
0270406.71E
|
NIL
|
25 NM
|
NIL
|
LOC 11
ILS CAT I
(11° E 2020)
|
MI
|
109.500 MHZ
|
H24
|
614059.77N
0271309.47E
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
GP 11
ILS CAT I
|
MI
|
332.600 MHZ
|
H24
|
614113.60N
0271138.34E
|
NIL
|
NIL
|
Angle: 3.5°
|
MM 11
ILS CAT I
|
MM
|
75.000 MHZ
|
H24
|
614131.55N
0271028.97E
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
OM 11
ILS CAT I
|
OM
|
75.000 MHZ
|
H24
|
614246.27N
0270406.58E
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
L
|
S
|
374.000 KHZ
|
H24
|
614027.16N
0271558.14E
|
NIL
|
25 NM
|
NIL
|
|
Huom. ATS-elimen toiminta-aikojen ulkopuolella radiosuunnistus- ja laskeutumislaitteiden lähetteitä ei valvota, joten ne voivat olla virheellisiä.
|
EFMI AD 2.20 PAIKALLISET MÄÄRÄYKSET
|
|
1 MENETELMÄT LENTOONLÄHTÖJÄ VARTEN TAPAUKSISSA, JOISSA EI KÄYTETÄ KIITOTIEN KOKO PITUUTTA
|
Lentoonlähtö kiitotien ja rullausteiden risteyksistä voidaan suorittaa ilma-aluksen päällikön pyynnöstä liikennetilanteen salliessa.
|
Laskennalliset pituudet, ks. kohta AD 2.13.
|
2 LENTOTOIMINTA HUONOISSA NÄKYVYYSOLOSUHTEISSA
|
Lentoonlähdöt siviili-ilma-aluksilla eivät ole sallittuja kiitotienäkyvyyden (RVR) ollessa alle 550 M.
|
3 ILMA-ALUKSEN SEISONTAPAIKAT
|
Name
|
APN
|
COORD
|
ELEV
|
PCN
|
VDGS
|
SFC
|
RMK
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
NIL
|
|
EFMI AD 2.21 MELUNVAIMENNUSMENETELMÄT
|
|
Huom. REF ENR 1.5, kohta 4.1.
|
EFMI AD 2.22 LENTOMENETELMÄT
|
|
Huom. Yleiset lähtö-, lähestymis- ja odotusmenetelmät on esitetty osassa ENR 1.5.
|
|
1 HYVÄKSYNTÄTODISTUKSESSA MYÖNNETYT POIKKEAMAT
|
EU-ilmailumääräys
Aerodrome rules
|
Otsikko
|
Title
|
Poikkeaman kuvaus
|
Description of the deviation
|
NIL
|
|
|
|
|
|
EFMI AD 2.24 LENTOASEMAA KOSKEVAT KARTAT
|
|
Charts
|
Pages
|
ADC
|
|
AOC RWY 11/29
|
|
OMNIDIRECTIONAL DEPARTURES
|
|
ILS Z or LOC Z RWY 11
|
|
ILS Y or LOC Y RWY 11
|
|
RNP RWY 11
|
|
NDB RWY 11
|
|
RNP RWY 29
|
|
NDB RWY 29
|
|
VAC
|
|
LDG
|
|
WAYPOINTS AND FIXES
|
|
FAS DATA BLOCK
|
|
PRD INDEX
|
|
|
EFMI AD 2.25 VSS LÄPÄISYT
|
|
Ref ICAO Doc 8168, Vol II, Construction of Visual and Instrument Flight Procedures, Part I - Section 4, Chapter 5, Para 5.4.6.
|
NR
|
COORD
|
ELEV FT
|
Penetration FT
|
IAP
|
1.
|
614132.0N 0271058.0E |
442 |
49.9 |
EFMI NDB RWY 11,
EFMI RNP RWY 11
(LNAV and LNAV/VNAV)
|
2.
|
614132.3N 0271056.4E |
444 |
48.1 |
3.
|
614132.1N 0271057.3E |
442 |
47.7 |
4.
|
614132.5N 0271056.2E |
443 |
46.8 |
5.
|
614131.8N 0271058.3E |
438 |
46.5 |
6.
|
614131.8N 0271058.4E |
437 |
45.4 |
7.
|
614132.2N 0271057.3E |
436 |
41.7 |
8.
|
614131.7N 0271058.3E |
432 |
40.3 |
9.
|
614132.2N 0271056.4E |
434 |
37.9 |
10.
|
614132.7N 0271055.1E |
437 |
37.6 |
11.
|
614131.5N 0271059.1E |
426 |
36.6 |
12.
|
614132.4N 0271055.6E |
433 |
35.8 |
13.
|
614131.7N 0271058.4E |
427 |
35.8 |
14.
|
614132.8N 0271055.0E |
434 |
35.0 |
15.
|
614132.6N 0271055.2E |
433 |
34.8 |
16.
|
614132.4N 0271054.5E |
434 |
34.6 |
17.
|
614131.7N 0271056.8E |
428 |
34.3 |
18.
|
614132.5N 0271055.4E |
432 |
34.2 |
19.
|
614131.9N 0271056.6E |
429 |
33.7 |
20.
|
614126.8N 0271115.7E |
385 |
33.5 |
21.
|
614132.5N 0271053.8E |
433 |
32.2 |
22.
|
614132.5N 0271053.7E |
432 |
31.1 |
23.
|
614127.0N 0271115.1E |
384 |
31.0 |
24.
|
614126.8N 0271115.5E |
382 |
30.0 |
25.
|
614131.8N 0271057.2E |
423 |
29.9 |
26.
|
614132.3N 0271055.5E |
428 |
29.9 |
27.
|
614131.9N 0271056.5E |
425 |
29.9 |
28.
|
614127.3N 0271113.7E |
385 |
29.2 |
29.
|
614132.2N 0271054.4E |
428 |
29.1 |
30.
|
614131.6N 0271059.6E |
418 |
28.8 |
31.
|
614131.6N 0271059.1E |
418 |
28.7 |
32.
|
614131.8N 0271057.9E |
420 |
27.4 |
33.
|
614127.1N 0271114.1E |
382 |
26.9 |
34.
|
614132.3N 0271055.7E |
423 |
25.7 |
35.
|
614127.2N 0271113.5E |
381 |
24.7 |
36.
|
614127.3N 0271113.5E |
381 |
24.5 |
37.
|
614127.0N 0271114.8E |
377 |
24.3 |
38.
|
614132.0N 0271055.4E |
421 |
24.2 |
39.
|
614132.2N 0271055.2E |
421 |
23.2 |
40.
|
614133.1N 0271053.7E |
425 |
22.3 |
41.
|
614127.6N 0271113.1E |
379 |
21.7 |
42.
|
614129.3N 0271107.1E |
392 |
20.8 |
43.
|
614132.2N 0271054.4E |
420 |
20.7 |
44.
|
614132.8N 0271053.7E |
422 |
20.6 |
45.
|
614127.3N 0271112.7E |
377 |
19.7 |
46.
|
614132.2N 0271054.8E |
418 |
19.6 |
47.
|
614127.7N 0271112.4E |
378 |
19.1 |
48.
|
614132.4N 0271054.2E |
419 |
18.9 |
49.
|
614132.4N 0271054.1E |
418 |
17.9 |
50.
|
614127.9N 0271112.3E |
377 |
17.5 |
51.
|
614129.4N 0271106.7E |
386 |
13.6 |
52.
|
614131.6N 0271057.0E |
407 |
13.5 |
53.
|
614129.2N 0271107.8E |
382 |
12.6 |
54.
|
614131.1N 0271059.8E |
400 |
12.5 |
55.
|
614131.2N 0271057.1E |
404 |
11.5 |
56.
|
614131.0N 0271058.5E |
400 |
10.1 |
57.
|
614131.1N 0271059.9E |
396 |
8.3 |
58.
|
614132.2N 0271055.4E |
405 |
7.7 |
59.
|
614131.4N 0271059.5E |
396 |
7.6 |
60.
|
614132.3N 0271053.5E |
408 |
6.6 |
61.
|
614131.2N 0271055.1E |
402 |
5.9 |
62.
|
614131.1N 0271055.7E |
401 |
5.6 |
63.
|
614132.7N 0271054.0E |
407 |
5.5 |
64.
|
614131.2N 0271057.0E |
398 |
5.4 |
65.
|
614132.7N 0271053.2E |
406 |
3.1 |
66.
|
614132.1N 0271056.9E |
397 |
2.4 |
67.
|
614131.3N 0271053.6E |
401 |
2.2 |
68.
|
614131.6N 0271044.9E |
418 |
1.9 |
69.
|
614132.0N 0271053.7E |
401 |
1.0 |
70.
|
614132.9N 0271053.2E |
404 |
0.8 |
71.
|
614131.5N 0271044.5E |
417 |
0.1 |
|